ВИКОРИСТАННЯ КРОС-ПЛАТФОРМНОГО РУШІЯ LOVE2D ДЛЯ РЕНДЕРИНГА ТА РОЗРОБКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
DOI:
https://doi.org/10.32347/0131-579X.2021.100.215-228Ключові слова:
крос-платформний рушій, мова програмування, процедурна генераці, алгоритм, код програмування, штучний інтелектАнотація
Останнім часом зростає ринок консолей і мобільних ігор, а тому знайти ігровий рушій, що відповідає вибагливим вимогам користувачів – це не проста задача. Технологічні платформи стали очевидними фаворитами багатьох розробників. Проте, ринок мінливий, а тому питання вибору ігрового рушія своєї актуальності найближчим часом не втратить і є першим, основним, актуальним та вагомим предметом вибору в данній роботі. Актуальністю роботи було написання власного оригінального алгоритму для 2D комп’ютерної гри, який відрізняється від попередніх версій своєю унікальністю: новою процедурною генерацією, удосконаленим штучним інтелектом персонажів, оригінальною механікою гри, що викликало необхідність створення ключа для розблокування можливостей проходження рівнів.
Для роботи були обґрунтовано обрані крос-платформений рушій LOVE2D з відкритим кодом та мова програмування Lua, як потужна, ефективна та легка для засвоєння мова. При розробці алгоритму гри був використаний простий текст. Значна кількість питань було вирішено унікальним шляхом з нуля під час розробки. Створені орігінальні позиції механіки гри такі, як розблокування кінця рівня, нескінченність гри та орієнтація на набір максимального “Score”, збільшення величини кожного наступного рівня, в порівнянні з попереднім, удосконалення штучного інтелекту персонажів.Все це є основними відмінностями від вже існуючих підходів, які використовувались для створення попередніх проектів Super Mario Bros. Причина, яка робить цей проект більш просунутим і трохи більш випадковим, ніж оригінальна гра: це процедурна генерація рівнів. Оскільки гра нескінченна, дуже важливо, щоб рівні були випадковими і різними.
Отримані результати дали можливість говорити про те, що виконана робота являє собою новий крок вперед в порівнянні з попередніми розробками алгоритмів до даної 2D гри. Розроблені авторами статті оригінальний алгоритм та код для 2D комп’ютерної гри, з використанням можливостей сучасних інформаційних технологій, можуть бути корисними не тільки для створення мобільних ігор, а й при вирішенні задач віртуальної реальності, допоміжної реальності, в можливостях телепредставлення, при створенні візуалізації, ефектів галограмми, які будуть реалізовуватися в мережах п’ятого покоління. Представлений у роботі проект зроблений виключно для освітніх цілей з метою впровадження в навчальний процес.
Посилання
References
Question and answer site for professional and enthusiast programmers. https://stackoverflow.com/
GitHub - code hosting platform for version control and collaboration. https://github.com/
Helper Utilities for a Multitude of Problems – Hump. https://hump.readthedocs.io/en/latest/
Class.lua for making Love2d object oriented. https://github.com/jonstoler/class.lua
Simple resolution-handling library. https://github.com/Ulydev/push
A collection of useful micro-modules for Lua. https://github.com/tst2005fork/lua-knife
A simple 2D pixel art style art for the game. https://opengameart.org/content/kenney-16x16.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Трегубова Ірина, Григоращенко Владислав
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).